Inovarea industriei de asigurări private de sănătate

  1. Prima pagină
  2. ARTICOLE
  3. Inovarea industriei de asigurări private de sănătate
Inovarea industriei de asigurări private de sănătate

Inovarea industriei de asigurări private de sănătate

Industria asigurărilor private de sănătate este în creștere, cu anuități care tind spre cifre tot mai mari. Industria asigurărilor de sănătate din România se află într-o fază extrem de fertilă, românii care beneficiază de asigurări private situându-se la cel mai înalt nivel din ultimele decenii. Anuitățile de vânzări, între timp, au evoluat ca urmare a fluxurilor demografice favorabile. Industria investește în îmbunătățirea experienței pentru clienți, pentru a oferi o experiență completă și o siguranță optimă în fața unor probleme de natură medicală.

Cine poate beneficia de o asigurare privată de sănătate?

Asiguratorii continuă să investească în produsele și serviciile lor, în vederea îmbunătățirii experienței fiecărui client. Piața românească a asigurărilor private de sănătate evoluează în baza a trei criterii: oferte, servicii și distribuție. Din această analiză, rezultă patru strategii diferite de reușită.

Unii asigurători se concentrează pe construirea unei relații clientelare cât mai bune, prin extinderea ofertelor de servicii. Acest lucru implică adesea inițiative noi în domeniul sănătății conectate, al sănătății financiare sau al managementului finanțelor digitale (bitcoin). Alții se axează pe distribuția și inovarea serviciilor. Unii caută să satisfacă cererea de asigurări de sănătate cât mai aproape de momentul conștientizării consumatorilor.

Cea de-a treia strategie implică încercarea de a umple golurile pentru clienți prin crearea de noi relații de încredere. Asiguratorii care folosesc această strategie se concentrează adesea pe îmbunătățirea experienței clienților, în special în revendicări. În cele din urmă, unii asigurători de sănătate se concentrează pe a-și extinde portofoliile. Aceast înseamna adesea crearea de parteneriate ecosistemice.

De asemenea, piața anuităților se bazează pe trei criterii: comunicare, oferte și distribuție. Și aici există patru strategii diferite:

Anumiți furnizori de anuități pun un nou nivel de concentrare asupra comunicării. Ei își intensifică eforturile pentru a construi o nouă comunicare despre cum să creeze un flux de venituri fiabil și constant, pe care clientul nu îl poate depăși. Este vorba despre o nouă formă de ROI pentru pensionari - fiabilitatea veniturilor.

Alți furnizori de anuități se concentrează mai mult pe rafinarea ofertelor. Ei caută să echilibreze simplitatea și flexibilitatea pentru a răspunde nevoilor consumatorilor în continuă schimbare. Mulți experimentează ofertele precum anuitățile "micro" cu plăți recurente sau, altfel, "despachetează" beneficiile unei anuități variabile pentru a face produsele mai digerabile.

 

A treia strategie identificată se axează pe construirea încrederii. Prin faptul că operațiunile lor sunt mai puțin opace și mai ușor de înțeles de către consumatori, furnizorii de anuități încearcă să creeze legături mai puternice cu persoanele pe care le deservesc.

În sfârșit, unii furnizori combină anuitățile și alte investiții pentru a urmări rezultatele pe care le doresc consumatorii. Această abordare începe cu evaluarea obiectivelor consumatorului (conservarea capitalului, nu depășirea activelor, protecția împotriva inflației sau volatilitatea pieței). Această strategie are o anumită asemănare cu modul în care industria farmaceutică se promovează acum. Trebuie remarcat faptul că furnizorii de anuități și asigurătorii se pot angaja în mai multe strategii de mai sus, în același timp.

Asigurările de sănătate constituie un instrument care, utilizat cu tact și moderație, poate servi un procent important din populație. Trebuie menționat, însă, faptul că unii asigurători stipulează clauze, cum ar fi limite impuse, tranșe disponibile sau anumite rețele de sănătate de serviciile cărora se poate beneficia prin asigurarea posedată. Totuși, spre deosebire de sistemul de stat, sistemul privat câștigă mai mult teren și implicit asigurarea privată de sănătate este primită cu mai mult aplomb de mai bine de 20 de ani.
Author Avatar

Despre autor

Administrator si Fondator al site-ului www.birocratica.ro

Adaugă comentarii