TAX MANAGEMENT

Contabilitate, Personal, Infiintari firme
  • 27 vizualizari

Despre TAX MANAGEMENT

Tax Management este o societate de contabilitate si expertiza financiar-contabila, infiintata in 2011, care va pune la dispozitie o gama larga de servicii in domeniile contabilitate, resurse umane si juridic. Echipa noastra de profesionisti ofera afacerii dumneavoastra siguranta de care are nevoie intr-o legislatie in continua schimbare.

Tax Management ofera clientilor sai nu numai inregistrari contabile corecte si depuneri la zi, dar si consultanta in domeniul fiscal, pentru buna desfasurarea a activitatii in mediul economic actual. Din experienta acumulata, noi va putem mentine si actualiza evidenta salariatilor si dosarelor de personal. Pentru ca o afacere sa fie de succes trebuie pornita cu dreptul inca de la infiintare. Astfel noi va putem ajuta sa puneti prima caramida la dezvoltarea planului de afaceri ales, prin mentinerea relatiei cu Registul Comertului inca de la inceput.

Cu o economie de piata dificila ca cea a Romaniei, mentinerea unei afaceri in limitele legale devine din ce in ce mai greu. Tax Management va ofera transparenta de care aveti nevoie pentru a lua cele mai bune decizii in investitiile si proiectele dumneavoastra.

Contabilitate primara
  • Intocmirea notelor de receptie;

  • Intocmirea registrului de casa;

  • Intocmirea jurnalelor de cumparari si vanzari;

  • Intocmirea deconturilor de cheltuieli;

  • Intocmirea facturilor emise catre clienti;

  • Intocmirea dispozitiilor de incasare/plata catre casierie;

  • Completarea chitantelor, cecurilor, ordinelor de plata, foilor de varsamant.

  • Contabilitate financiara
  • Inregistrarea in contabilitate a notelor contabile corespunzatoare fiecarui document, in ordine cronologica;

  • Intocmirea registrului jurnal, registrului cartea mare si registrului inventar;

  • Elaborarea balantei de verificare lunare, sintetica si analitica;

  • Evidenta clientilor si furnizorilor pe conturi analitice si sintetice;

  • Evidenta mijloacelor fixe si calculul amortizarii;

  • Completarea registrului de evidenta fiscala.

  • Contabilitate de gestiune
  • Evidenta global-valorica si cantitativ-valorica a stocurilor si intocmirea situatiei stocurilor lunar;

  • Evidenta fiselor de magazie;

  • Intocmirea rapoartelor de gestiune;

  • Evidenta fiselor de furnizori/clienti si verificarea lor periodica;

  • Evidenta si intocmirea documentelor necesare in functie de specificul activitatii.
    Fiscalitate
  • Intocmirea  si depunerea declaratiilor fiscale de taxe si impozite;

  • Intocmirea si depunerea situatiilor financiare semestriale si anuale;

  • Consultanta in ceea ce priveste taxele si impozitele;

  • Asistenta in caz de control;

  • Obtinerea de certificari din partea institutiilor statului;

  • Expertiza contabila;

  • Administrarea dosarelor de personal
  • Intocmirea dosarelor de personal;

  • Actualizarea dosarelor de personal in functie de modificarile aparute;

  • Intocmirea contractelor individuale de munca;

  • Intocmirea fiselor de post;

  • Intocmirea actelor aditionale la contractelor de munca;

  • Intocmirea deciziilor colective de majorare salariu, in cazul contractelor cu salariu minim;

  • Intocmirea minutelor de informare;

  • Intocmirea adeverintelor de venit anuale si la cererea salariatului;

  • Intocmirea adeverintelor pentru medicul de familie;

  • Consultanta in vederea intocmirii regulamentului de ordine interioara;

  • Salarizare
  • Intocmirea statelor de plata;

  • Intocmirea fluturasilor de plata a salariilor;

  • Intocmirea fisei colective de prezenta in conformitate cu condica de prezenta pusa la dispozitie;

  • Intocmirea listei de contributii lunare;

  • Intocmirea si depunerea declaratiei 112;

  • Prelucrare REVISAL
  • Intocmirea si depunerea adresei de completare a revisalului;

  • Inregistrarea contractelor individuale de munca in REVISAL;

  • Inregistrarea modificarilor aduse contractelor individuale de munca in REVISAL;

  • Inregistrarea incetarii contractelor de munca in registrul electronic de evidenta.
    Infiintari firme

  • Infiintarea societatilor comerciale, PFA, II, etc.;

  • Deschiderea sau inchiderea punctelor de lucru;

  • Cesiunea partilor sociale;

  • Modificarea sediului social;

  • Modificarea obiectului de activitate;

  • Modificarea capitalului social;

  • Inregistrarea de asociati noi sau eliminrea acestora;

  • Inregistrarea sau eliminarea administratorilor;

  • Orice alt serviciu in legatura cu Registrul Comertului;

  • Specialties

    • Analişti financiari
    • Contabili
    • Experţi contabili
    • Firma de contabilitate

    0  Review(s)

    Lasa o recenzie

    Please Login To add Review

    Intrebari

    Inca nu sunt raspunsuri