Ce așteptări au antreprenorii de la asigurările comerciale?

  1. Prima pagină
  2. ARTICOLE
  3. Ce așteptări au antreprenorii de la asigurările comerciale?
Ce așteptări au antreprenorii de la asigurările comerciale?

Ce așteptări au antreprenorii de la asigurările comerciale?

Designul centrat pe individ reprezintă avantajul competitiv în asigurările comerciale. Cu toate acestea, există numeroase motive pentru care proprietarii de afaceri mici sunt, în general, nemulțumiți de experiența clienților în domeniul asigurărilor comerciale. O armonizare a așteptărilor celor care beneficiază de asigurările comerciale și ale asigurătorilor poate conduce la îmbunătățirea relevanței multor afaceri în această piață.

România ocupă locul 2 într-un top al asiguraților în mediul IMM

Una dintre cele mai încurajatoare constatări ale unui sondaj înaintat de o importantă companie de asigurări din România a fost că proprietarii întreprinderilor mici și mijlocii nu sunt doar dispuși să cumpere asigurări comerciale, ci și dornici să facă acest lucru. Cu toate acestea, nu va fi suficient ca asigurătorii să introducă pur și simplu canale care oferă achiziții online directe, rapide și ușoare. Aceștia trebuie, de asemenea, să realizeze experiențe centrate pe clienți, care să abordeze provocările și frustrările legate de asigurarea micilor întreprinderi.

Ofertele care le economisesc timp și îi scapă de frustrare

Proprietarii de afaceri sunt ocupați și doresc să-și petreacă timpul pentru a-și dezvolta companiile și pentru a-și servi clienții - nu pentru problemele de conformitate și administrare. Astfel, reducerea timpului și a sarcinii de administrare a proprietarilor de întreprinderi mici ar trebui să fie o prioritate pentru asiguratorii comerciali.

Servicii care să răspundă nevoilor și mediilor lor unice

Având în vedere natura diversă a micilor întreprinderi de astăzi, majoritatea proprietarilor cer ca asiguratorii să înțeleagă nuanțele companiei și industriei. Companiile de asigurări comerciale care au o înțelegere aprofundată vor crea credibilitate și vor putea oferta proprietarii de afaceri cu soluții personalizate.

Transparență și educație

Identificarea și achiziționarea unei asigurări comerciale este adesea făcută cu reticență și scepticism, în mare parte deoarece beneficiile nu sunt bine înțelese de proprietarii de afaceri mici. Pentru a construi încrederea, asiguratorii direcți trebuie să creeze transparență prin conținutul educațional clar și angajat cu privire la ceea ce este și nu este acoperit, cum să reducă primele și cum funcționează procesul de revendicare.

O relație pe termen lung care evoluează odată cu afacerea

Ciclul de viață al unei întreprinderi mici de astăzi nu se potrivește perfect în revizuirea politicilor anuale. În plus, soluțiile flexibile oferite de noile companii în domeniul asigurarilor auto sau de închiriere creează noi așteptări ale asiguratorilor comerciali. Prin identificarea modalităților de a oferi soluții care să corespundă urcușurilor și coborâșurilor micilor întreprinderi de astăzi, asiguratorii pot demonstra o înțelegere a nevoilor lor.

Industria asigurărilor din România este bine antrenată de mediul de afaceri aflat într-o continuă evoluție. Totuși, mai mult decât segmentul corporate, întreprinderile mici și mijlocii par să constituie principalul target al asiguratorilor, implicațiile financiare ale acestora fiind mai acute decât în cazul corporațiilor (în unele cazuri, IMM-urile apelează la credite, astfel că investiția este cu atât mai bine protejată). Așadar, de asigurările comerciale beneficiază într-un procent mai mare companiile mici și mijlocii, motiv pentru care și asiguratorii ar trebui să se aplece asupra așteptărilor și nevoilor acestora în sensul de a le cunoaște mai bine specificul și a le propune soluții personalizate.
Author Avatar

Despre autor

Administrator si Fondator al site-ului www.birocratica.ro

Adaugă comentarii